תרגילים לחיטוב, אימוני כוח ואירובי. והכי חשוב – הכל בכיף ובהנאה

אולי גם אתם מרגישים בזמן האחרון קצת בטטות כורסא… אם כן אתם לא לבד והחדשות הטובות שיש מה לעשות עם זה. 

רבים מאיתנו מסיימים יום עבודה מפרך ורק רוצים להגיע הביתה, להתקלח, לאכול ולרבוץ על הספה מול התוכנית האהובה עלינו. אבל מה עם הבריאות? מה עם פעילות גופנית? רק המחשבה ללבוש עכשיו את בגדי הספורט, לצאת מהבית ולהגיע לפארק או לחדר הכושר מוציאים את החשק. אנחנו רוצים להיות בריאים ובכושר אבל מתקשים להזיז את עצמנו כדי שזה יקרה. אז מה הפתרון? שתהיה טרמפולינה בבית!

שלל תרגילים עם תרומה אדירה!

טרמפולינות הן מכשירים שכולנו מכירים, מכשירים שההנאה מאימון בהם היא אדירה. אבל רובינו לא יודעים אילו יתרונות בריאותיים הן טומנות בחובן, והנה כמה מהן ורק על קצה המזלג: אימון על טרמפולינה הוא קודם כל משחרר מתחים פיזיים ונפשיים, ובעולם המטורף שאנו חיים בו יש לזה חשיבות עליונה. תרגילים על טרמפולינה גם מזרזים את ניקוי הפסולת מהגוף וספציפית ממערכת הלימפה, כמו גם מורידים כולסטרול. הם מחזקים את העצמות ומפחיתים את הסיכויים לאוסטאופורוזיס, מה שחשוב בעיקר כשמתבגרים. הם שומרים על גמישות כלי הדם שלנו ועל זרימת דם טובה, והם בעיקר תורמים למערכת הקרדיווסקולארית שלנו שהיא מערכת לב – ריאה להתחזק ולעבוד טוב יותר.

תרגילים לחיטוב, אימוני כוח ואירובי. והכי חשוב – הכל בכיף ובהנאה

הנאה, הנאה ושוב – הנאה!

יש אנשים שבשבילם לצאת לעוד ריצה או ג'וגינג זה סיוט של ממש. הם רק חושבים איך לדחות את הפעילות, וכשהם יוצאים כבר זה באי חשק מופגן. כל המחקרים מדברים על כך שבשביל להתמיד בפעילות גופנית כלשהיא צריך לבחור בפעילות שאוהבים ואין כמו טרמפולינה בשביל זה. כולנו זוכרים את השנים שהיינו בהן ילדים, שאהבנו לקפוץ בכל מקום שהוא ובטח אם זו הייתה טרמפולינה. אין מי שלא רוצה לחזור לשנים הללו, לשנים היפות והנמרצות ואימון על טרמפולינה הוא בדיוק מה שצריך בשביל ליהנות באמת ובשביל להרוויח בריאות.

טרמפולינה – יתרונות נוספים

אז אילו עוד יתרונות יש לאימון בטרמפולינה? הנה כמה מהם. טרמפולינה היא קודם כל כזו שיש לה משטח רך והקפיצות לא גורמות לזעזוע שיכול לגרום לטראומה למפרקים. זה חשוב לכל אחד ובטח לאנשים מבוגרים. בנוסף, היא יכולה להיות מכשיר אחד מכמה מכשירים שהם "חדר כושר ביתי". טרמפולינה היא גם חיסכון כספי לא קטן. היא כזו שאפשר לבצע עליה המון תרגילים והיא יכולה להיות תחליף לחדר כושר, ועם השקעה כספית קטנה לא צריך לשלם על מנוי חודשי.

טרמפולינה היא מכשיר שאפשר לעשות בו המון תרגילים. מספיק שיטוט קצר ברשת ומגלים אין ספור אפשרויות. אם אתם רוצים להיות גם בריאים וגם ליהנות, אין כמו טרמפולינה בשביל להרוויח את שני אלו ויותר מזה.

   

מייל: [email protected]

טלפון: 052-531-2344 (972)

כתובת: קאמן 3, אילת


דילוג לתוכן