zummba

זומבה – שיטת אימון המבוססת על שילוב תנועות ממקצבי ריקוד במטרה להפוך את האימון הגופני למהנה.

זומבה מושפעת מסגנונות ריקוד שונים : לטינית, מערבית ומזרחית עם קצב מלהיב, אנרגטי וסוחף. השיטה הייחודית מעירה מאד את הגוף ואת הנפש, היא משפיע רגשית על מצב הרוח ושורפת קלוריות בצורה בלתי רגילה.

 

זומבה ידועה כשיטת אימון מחטבת מאד, היא נחשבת לפעילות אירובית המשפרת את סיבולת הלב והריאה ואת יכולות הסיבולת של שרירי הגוף.

לזומבה יש את המקצבים המיוחדים שלה ומשולבים בה הרבה תנועות וכוריאוגרפיה ולוקח זמן ללמוד אותם. דוגמאות למקצבים: ביילה בואה, צ'יקי או לנטו. לכל מקצב יש את התנועות הייחודיות שלו.

היופי באימון זומבה הוא שלא משנה אם איזה מקצב וצליל אתה רוקד, כל הגוף יזיע, הרגליים תעבודנה והדופק יעלה.

מאחר והדופק  בזומבה עולה מהר מאד, סדר השירים מתוכנן עם מקצבים רגועים יותר בין המקצבים המהירים המאפשרים ירידה קלה של הדופק בכדי שניתן יהיה להשלים את האימון במלואו. 

משך הפעילות בזומבה היא בין 30-45 דקות. הפעילות מתחילה בחימום הנעשה עם מוזיקה וריקוד אך המקצב שליו ויותר איטי [כך הגוף מכין את עצמו לקראת השלב המאתגר]. בסוף האימון נעשית פעילות לחיזוק הגוף בצורה מבודדת יחד עם מתיחות. 

חשוב לזכור שהפעילות בזומבה עבור מתאמנים מתחילים אינה הכי קלה ומלווה בחוסר נוחות קלה, אך אין מה לדאוג, זומבה איננה ספורט תחרותי ומתאימה לכל הרמות וניתן לנוח תוך כדי ולהמשיך הלאה כשמתאוששים.

בסטודיו "קצת אחר" יש בממוצע 5 שיעורי זומבה בשבוע המשלבים בתוכם שיעורי אירובי ועיצוב, חלקם בשעות הבוקר וחלקם בשעות הערב המוקדמות. 

בקבוצה יש כ-7 משתתפים וכתוצאה מכך מתאפשרת תשומת לב מרבית והשקעה גופנית איכותית בכל אחד מהמשתתפים. 

פעם בחודש בטיילת אילת מתקיים שיעור זומבה פתוח לקהל הרחב  באדיבות הסטודיו ובכניסה חופשית, אליו מוזמנים כל תושבי העיר הילדים והמבקרים בעיר. 

זומבה פלאשדנס

שיעורי הילדים נקראים זומבה פלאשדנס ומשלבים בכל סוף שיעור משחק תנועה יחד עם פעילויות תנועה מעבר לריקודים וזאת בכדי לפתח את מוטוריקה, טכניקה, שיווי משקל וקואורדינציה.

בזומבה פלאשדאנס היחס ותשומת הלב היא הרבה יותר אישית ופרטנית וזה ממש כייף לגלות איך הילדים נהנים ומתחברים לשירים, הם ממש מוצאים לעצמם מקצבים שעושים להם הכי הרבה כייף ועם מקצבים אלו הם מתאמנים. 

 

זומבה לאירועים

זומבה היא הפעלה פנטסטית לימי הולדת ואירועים, סביר להניח שחלקכם כבר פגש אותי בעבר באירוע עוד לפני שהצטרפתם אלי לסטודיו.

אם זומבה היא הכתובת הנכונה עבורכם זה הזמן להתקשר אלי ולהתחיל לרקוד!!!

   

מייל: [email protected]

טלפון: 052-531-2344 (972)

כתובת: קאמן 3, אילת


דילוג לתוכן