TRX

טי אר אקס אילת | TRX

על טי אר אקס (TRX) כבר שמעת? מהפכת ה-טי אר אקס באילת (TRX באילת) היא חוד החנית בסטודיו קצת אחר וזוהי הזדמנות מצוינת עבורכם להשיג את המקסימום במינימום זמן ובמינימום תקציב.

 

טי אר אקס באילת | TRX באילת – באימון זה עובדים כנגד משקל הגוף ומפעילים מספר קבוצות שרירים בו-זמנית במטרה לפתח כוח, שיווי משקל ויציבות. דגש על חיזוק שרירי הליבה (בטן, גב ורצפת-אגן).

 

כולנו מחפשים את הגוף החטוב את האימון האולטימטיבי את התחושה הטובה שבתחילת האימון ובסופו, כולנו יודעים גם שהמפתח לאימון טוב מתחיל בסביבת האימון הנכונה ובהדרכה המקצועית של המאמן שלכם.

סטודיו קצת אחר בניהולה של שיר שקרוקה (שיר ספורט) הוא המתכון שלכם תושבי העיר אילת להנות מאימון איכותי ברור החלטי ומדוייק עבורכם באמצעות שיטת אימון פונקציונאלי ובשימוש ברצועות טי אר אקס באילת (TRX באילת) .

 

אז מה זה אימון פונקציונאלי אתם שואלים?

האימון הפונקציונאלי היא שיטה מודרנית של תרגול השמה דגש על תרגול תנועות קואורדינטיביות יותר מאשר חיזוק שריר בודד (כפי שקיים באימון בחדר הכושר על המכשירים). האימון הפונקציונאלי הוא הרבה יותר פרודוקטיבי כיוון שהוא מאפשר ביצוע תנועות בכל שלושת מישורי התנועה, תוך שימת דגש על חיזוק שרירי הליבה בשיתוף עם מספר רב של קבוצות שרירים. המטרה באימונים פונקציונאליים היא לא רק לשפר את הכושר ואת הקואורדינציה השרירית, אלא גם לשפר את הכוח המופק בתנועה בזכות שילוב החיזוק של שרירי הליבה.

למה שיטת האימון באמצעות רצועות טי אר אקס אילת היא האולטימטיבית לשיטת האימון הפונקציונאלי?

"באימון פונקציונאלי אנו שמים דגש על התנועות הטבעיות של הגוף וכן על קוי הפעולה של השרירים, באמצעות רצועות ה-TRX באילת אנו משיגים פעולה מלאה של השרירים, מפתחים את היציבה ואת שיווי המשקל וכן מעודדים את הגוף לעבוד כנגד העומסים המתאימים לו, משקל הגוף".

אז איפה אפשר לעשות אימון טי אר אקס באילת ?

"באופן עקרוני אפשר  לבצע אימון TRX  באילת בכל סביבת אימון נוחה, בבית, בפארק ואפילו ליד הים, בעצם בכל מקום שבו ניתן לחבר את רצועות ה-TRX למקום יציב, בטיחותי וגבוה. גם אני כשאני מתאמנת לבד לפעמים אני אוהבת לצאת החוצה מהסטודיו ולהתאמן בחוץ. היתרון הבולט שבאימון TRX בסטודיו קצת אחר באילת  הוא אפקט הכח והמעורבות של הקבוצה המוטיבציה והיכולת של המתאמנים לבטא את יכולותיהם, לצד ההדרכה המסורה והמקצועית שלי. אני מקפידה לפקח על בריאותם של מתאמני ותמיד זוכרת שאני כמאמנת רוצה גם להגביר את יכולותיהם וזאת אני עושה באמצעות ניסיון רב, של שנים בתחום האימון הפונקציונאלי וה-TRX בפרט בקבוצות הסטודיו ובאימונים אישיים בסטודיו קצת אחר באילת."

אז מתי אפשר להתחיל להתאמן?

אפשר להתחיל להתאמן כבר עכשיו.

 

   

מייל: [email protected]

טלפון: 052-531-2344 (972)

כתובת: קאמן 3, אילת


דילוג לתוכן